18 września 2012

Przedjesienna Puszcza



Jelenie pięknie ryczą, słońce w ciągu dnia tworzy już jesienny klimat Puszczy. Jednak jest sucho i grzybów znacznie mniej niż w mokrych okresach. A jednak i przy tej suszy zdarzają się wspaniałe okazy. Niedawno ktoś prosił o umieszczanie zdjęć zwierząt. Tłumaczyłem wówczas, że robiąc zdjęcia amatorskim aparatem o krótkiej ogniskowej mam niewielkie szanse na dobre zdjęcia zwierząt, chociaż spotykam je często, za to w internecie jest mnóstwo świetnych fotografii. Dzisiaj, w drodze wyjątku dwa zdjęcia w rodzaju zagadki "gdzie tu jest zwierzę?" i dowód że takie pokazywanie zwierząt w Puszczy nie ma sensu :). Za to udało mi się - zamiast podchodzić na "fotograficzną" odległość z ryzykiem wypłoszenia - odejść niezauważonym przez jelenie.
W dzisiejszej galerii głównie starałem się pokazać aktualny klimat Puszczy w jej najbardziej chronionym miejscu (a myszołów pojawił się nagle nad głową, w luce, i stąd i on tutaj)








5 komentarzy:

  1. Jeleń jest na czwartym zdjęciu.
    Ja jeleni jeszcze na żywo w Puszczy nie spotkałem , choć kiedyś ok 5 m przede mna na drodze budnickiej , coś wielkości jelenia tyle ze bez poroża wyskoczyło i dało nura w zarośla.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na czwartym zdjęciu są byk (tyłem) i łania (przodem), na piątym łania z profilu :) To bez poroża to pewnie była łania :)..

      Usuń
  2. Вельмі прыгожа, дзякуй за здымкі!

    OdpowiedzUsuń
  3. Беловежская пуща - одно из прекраснеших мест в Европе!Это своего-рода лесная жемчужина. Жаль, что люди не понимают, что природа не принадлежит никому!Природа - вечна, а люди с ее варварской охотой, погоней за кровавыми развлечениями и капиталом сами загоняют себя в могилу!
    Удачи в вашей благородной инициативе!
    С.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. одно из прекраснеших мест в Европе - chrońmy ją razem i dajmy odpór tym wszystkim eksploatatorom! Pozdrawiamy z Polski

      Usuń

Komentarze są moderowane, pojawią się za jakiś czas – po akceptacji.